متصرفان زمین در چنگال قانون

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱ کد : ۲۸۴۰۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
 متصرفان زمین در چنگال قانون
پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و وظیفه خطیر صیانت از اراضی ملی 39 هکتار اراضی بخش 2 اهواز از زمین خواران باز پس گرفته شد.

پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و وظیفه خطیر صیانت از اراضی  ملی 39 هکتار اراضی بخش 2 اهواز از زمین خواران باز پس گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان علی توکلی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبادان با اعلام این خبر گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و حفظ اراضی ملی با کمک نیروهای یگان حفاظت این اداره 39 هکتار ازاراضی ملی موسوم به شاخت الخان ، ابوعاگوله و دارخوین از دست متصرفان آزاد گردید ، این مقام مسئول از هموطنان خواست تا با مشاهده هرگونه تخریب ، تصرف و یا آتش سوزی با شماره تلفن 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی تماس حاصل نمایند. 

                                                                                                       


نظر شما :