حدود 150 هکتار از اراضی ملی آزاد شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان ، محمد رضا جرفی جانشین فرمانده یگان حفاظت با اعلام گزارش عملکرد فعالیت های یگان حفاظت این اداره کل در دی ماه سال جاری گفت: بیش از 150 هکتار از اراضی ملی که به ارزش ریالی حدود 1 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است از دست متصرفان آزاد شد. وی افزود این اراضی در شهرستانهای هفتگل، رامهرمز، بهبهان، باغملک و ایذه می باشند که با همکاری داد گستری و نیروی انتظامی شهرستانهای مذکور خلع ید شد.جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی در ادامه گفت: از جمله اقدامات این یگان در دی ماه سال جاری بیش از یک و نیم تن ذغال قا چاق که توسط افراد سود جو و متخلف ....شده است کشف و ضبط گردید که ارزش ریالی این ذغالها 8 میلیون و ششصد هزار ریال برآورد شده است

نظر شما :